Gepost door: 3xNix | 2 december 2013

The Crashed And The Furius

Dat je in het echt “Walker” heet en dan de hoofdpersoon in The Fast & The Furius bent is op zich best grappig. Dat dan notabene deze hoofdpersoon uit deze film om komt bij een auto ongeluk is natuurlijk hardcore ironie.

Op het nieuws zag ik net dat duizenden autoliefhebbers hem dit weekend hebben herdacht met een stille tocht en daarna zoveel mogelijk herrie gingen maken met hun auto’s. Gewoon uit respect *met rechtervuist op linker borst slaan doet*. Waar zie je dat

Paul Walker in The Fast And The Furius.

Kijk mama, zonder handen!

nu nog tegenwoordig?

Dat vind ik raar.
Weten die mensen niet dat hij acteur was? Dan herdenken ze toch eigenlijk iemand die heel erg goed net alsof kon doen dat hij goed kon autorijden?

Dat wordt nog wat dan, als ooit de acteur die in het Pinopak zit komt te overlijden. Ik zie dan een lange stoet met vogelaars voor me die dan uit respect eerst een minuut stil zijn en daarna heel hard vogelgeluiden gaan maken vogelzaad in de lucht gooien.

Maar ik ben dan ook wel een beetje raar soms.

Hoe dan ook, niets dan goeds over de doden natuurlijk. En iedereen gecondoleerd die dit aan het hart gaat (Zo ben ik dan ook wel weer, dat vergeten veel mensen wel eens 😉

Responses

  1. Hahaha wat ben je toch n rare vogel(aar)

  2. Dag allerliefste stiefneef,
    Wat fijn dat je ons eindelijk weer van een blog hebt voorzien! Maar mag ik hier toch even op reageren………. nee……. o…………. nou, doe’k lekker toch!
    Paul Walker was inderdaad een acteur in die films met die snelle auto’s, maar in het echie was hij ook erg van de snelle auto’s. Misschien een gevalletje van beroepsdeformatie…… maar de truth is dat hij zelfs een eigen raceshop had en legio race auto’s in zijn bezit. Da’s natuurlijk makkelijk als je geld zat hebt, maarja….. als je geen moer om auto’s geeft ga je ze ook niet sparen toch?! Anders zou ik wel postzegels sparen………….
    Maar goed…… ik heb onwijs gelachen om je eerbetoon aan Pino en ik denk dat ik je er aan ga houden ook! Pies al in mijn broek bij het idee!
    Oftewel…. de moraal van dit verhaal is dat het niet eens zo ironisch is dat Walker crashste in een echte fast & the furiouscar, dat ik jou graag eens in een pinopak wil zien en dat ik heul blij ben dat je weer een blog hebt gepost!

    Houdoe war,

    Krien

    P.S. En nee, ik ben geen die hard-fan van f&tf, maar Paul Walker (en niet te vergeten Vin Diesel) maakte het wel wat leuker om te kijken!

    • Hosternokke Krien! Nu haal je in 1 x heel mijn verhaal onderuit ;-(
      Ach, zo leer ik ook nog eens wat. Moet toch eens wat vaker naar de bioscoop gaan denk ik!

      Ik zal vaker schrijven, beloofd bij deze!

      • Was nie mun bedoeling war, om oew verhaol onderuit te haolen….. want ik vind ‘prachtig….. je verhaal dan hé…… en Paul Walker is ook niet onaardig om te zien…… alhoewel ik nu mijn beurt maar oversla….. alleen zijn gebit is nog over denk!


Geef een reactie

Categorieën

